subhanallah… alhamdulillah..allahu akbar….

Assalamu’alaikum wbt… Alhamdulillah…Alhamdulillah..Alhamdulillah..syukur ku panjatkan padaMu kerana masih lagi memberiku nafas untuk hidup..Entah berapa lama lagi aku dapat diberi nafas ini…
Ya Allah..usiaku hampir menambah angka..tapi, aku tidak nampak apakah usaha-usaha yang telah aku lakukan di bumiMu sebagai khalifah.. aku takut Ya Allah.. aku takut sekiranya umurku tidak panjang.. adakah amalan ku yang sedikit ini layak untukku bertemu denganMu..

Ya Allah, Ya Rahman…
Berikanlah aku kekuatan iman untuk menghadapi dunia ini.. aku sedar Ya Allah, kebelakangan nie aku leka dan alpha dengan urusan dunia ini YA Allah… diamanakah diriku yang dahulu Ya Allah…YA Allah..Ya Allah….

This entry was posted in Muhasabah. Bookmark the permalink.

Leave a comment