CUTI…

hmm.. cuti? apa itu cuti? huh.. cuti sem nie la masa nak rehatkan diri dari buku akademik.. ye ker? tak jugak la.. yang penting, cuti… dapat balik umah.. hehe. bagusla cuti kali nie, dapat 5 orang anak murid.. yang sedihnye kene ajar ENGLISH.. mcm mana la nak ajar, ENGLISH pun teruk! tak pe, yang penting mesti ikhlas kerana Allah.. Ajar yang basic pun ok kan? sebaiknye, isikan cuti nie dengan perkara yang berfaedah. pagi ajar tuisyen, petang ajar ngaji, malam masa untuk diri sendiri.. bagus tak? : )

tapi, jgn lupa dengan satu perkara, tingkatkan amal.. Jgn lupakan Allah walau pun sebentar. Banyak ingatkan Allah.. Innallah hama ‘ana… Lastly, bersedia lah dengan apa jua ujian yang melanda. mana nak tau, tiba2 naik Sem depan kene buang kolej.. setiap apa yang berlaku pasti ada hikmahnya. Ops, jgn lupa RESULT yang bakal keluar nie.. hehe.. Keputusan yang akan menilai setakat mana prestasi kita.. Banyakkan berdoa ye..

This entry was posted in sembang-sembang. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s